PENTADBIR MAWAR FAREEDA FANPAGE BUAT HAL LAGI
" tag fareeda tu mudah kuar ... ramai customer ckp .. bru pakai 1 ari dh reject.".
"Mudah terkeluar? Cucian yg macam mana tu syarmalaila? Kikis dgn pisau pun tak mudah keluar. Tolong cerita sat .."Rasanya ini bukan pertama kali HDM dengar cerita pasal pentadbir dan pengendali Mawar Fareeda Fanpage dikatakan kurang ajar, biadap, bercakap kasar dan suka menyindir pelanggannya, kerana sebelum ini pernah juga terjadi dan Mawar pernah minta maaf kerana komen yang diberikan itu bukan datang darinya ... turut berhempas pulas nak memperbaiki kerosakan dan kemusnahan yang dibina dan dicipta oleh pengendali fanpage Mawar Fareeda ialah suaminya sendiri, Fizo Omar.
Tapi baru-baru ini, HDM menerima satu kiriman mesej dari seorang pelanggan dan juga peminat Mawar serta tudungnya mengenai sikap yang biadap dan kurang ajar pentadbir Mawar Fareed Fanpage seolah-olah mahu menyindir pelanggan di dalam akauan Facebook tersebut.
Dalam komen tersebut, pelanggannya mengadu tag jenama Fareeda sering terkeluar walaupun baru pertama kali memakainya, namun dibidas oleh pentadbir akaun tersebut dengan menyindir seperti tidak percaya dengan masalah pelanggannya itu dan memberitahu jika dikikis dengan pisau pun tak mungkin tag mereka terkeluar.
Nampaknya, pentadbir Mawar duta produk Fareeda ini tidak pernah serik dan kesal setelah beberapa kali ditegur dan sikapnya itu dianggap tidak menghormati hati dan perasaan pelanggan .. malahan dilihat semakin angkuh dan sombong.
Omak Kau merasakan dalam situasi dan suasana sebegini adalah lebih baik pentadbir Mawar Fareeda Fanpage belajar seni perhubungan awam agar lebih bersabar melayan pelanggan.
Customer come first and is alway right.
Tunggu apa pula alasan yang nak diberikan oleh Fizo dan isterinya Mawar.
Kongsikan artikel ini:
Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date
Tags