Khabar Lisa Surihani mengandung?


Lisa Surihani dah mengandung?

Dengar khabar yang Lisa Surihani kini dah hamil. Biar betul, satu berita yang mengejutkan. Tapi itu semua di dalam sebuah telefilem Astro berjudul Suamiku Encik Perfect 10!.

Lisa berlakon sebagai Aleeya Azmeen yang difahamkan tengah mengandung. Kita doakanlah ye, lepas ni Lisa mengandung betul-betul. :)
“Saya banyak buat pemerhatian sekeliling dengan melihat orang lain yang mengandung supaya saya dapat lagi mendalami watak wanita yang mengandung. Saya juga banyak berbincang dengan pengarah untuk mengetahui apa yang dikehendaki dan disukainya dalam watak Aleeya Azmeen”

“Selain itu saya juga membesar bersama-sama dengan saudara-mara saya yang lain dan daripada situ saya melihat bagaimana mereka ketika mengandung,” -Lisa Surihani
Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.



buttons=(Accept !) days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !