Aktres jelita Vanidah Imran berang dikatakan bakal bercerai

Vanidah Imran berang dikatakan bakal bercerai

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)


Vanidah Imran berang dikatakan bakal bercerai

Aktres jelita Vanidah Imran berang apabila ada pihak tidak bertanggungjawab menyebarkan gosip yang mengatakan dia dan suaminya Rashidi Ishak bakal bercerai.

"Sampai sekarang saya tidak tahu daripada mana datangnya gosip itu dan ia membuatkan saya cukup bengang.

"Tambah pula terdapat laporan di media yang membuat andaian kronologi mengenai 'keretakan' rumah tangga kami, ia sangat mengarut," katanya kepada mStar.

Menurut aktres berusia 41 tahun itu, gosip mengenai mereka menghadapi krisis dalam rumah tangga mungkin timbul apabila mereka tidak lagi dilihat muncul bersama dalam beberapa majlis hiburan.

"Kalau orang nampak saya seorang di mana-mana majlis, ertinya suami jaga anak di rumah, dan begitu juga jika ada yang melihat suami tidak berteman di majlis, bermakna saya pula menjaga anak-anak.

"Rasanya perkara seperti ini tidak perlu dibuat penjelasan kerana mana-mana ibu bapa yang tidak mempunyai pembantu rumah akan melakukan perkara sama seperti kami.

"Takkanlah setiap malam saya perlu memuat naik foto kami di Instagram untuk membuktikan kami masih tinggal sebumbung?."

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date



Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.



buttons=(Accept !) days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !