Pasangan Nora, Nedim bakal berpisah? Ini puncanya..



Nora, Nedim bakal berpisah? sebab..

Dengarnya hubungan Nora Danish dengan Nedim Nazri kini semakin diambang perpisahan.


Menurut sebuah laporan tablot media hiburan tempatan, hubungan mereka tidak direstui oleh ayah kepada Nadem yang juga Menteri, Dato' Seri Mohamed Nazri.

Nora telah mengomen mengenai hal itu di portal Kosmo! untuk tidak teragak-agak memutuskan jika ianya satu penyelesaian yang terbaik buat semua pihak. Tambahan lagi, mereka belum ada perancngan untuk berkahwin dalam masa terdekat ini atas kemungkinan faktor ini.
“Sudah menjadi keutamaan bagi saya untuk mendahulukan pendapat yang datang daripada ahli keluarga. Jika saya tidak mendapat restu daripada bapanya, tidak mustahil untuk saya memutuskan hubungan kami.”

“Tetapi, selama berkawan dengan Nedim, dia tidak pernah memberitahu saya apa-apa mengenai perkara itu. Saya juga pernah berjumpa dengan ibu dan bapanya. Mereka sungguh merendah diri dan begitu baik terhadap saya.” -Nora

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.



buttons=(Accept !) days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !