Suki Low seronok timang cahaya mata lelaki

Suki Low seronok timang cahaya mata lelaki

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)



Penyanyi Suki Low telah selamat melahirkan anak pertamanya yang diberi nama Chong Ethan pada 1 Disember lalu di Hospital Columbia di sini.

"Hari ini anak saya berusia 18 hari. Ia satu pengalaman yang cukup menyeronokkan dan pada masa yang sama amat memenatkan kerana waktu tidur saya tak menentu.

Tapi saya sedar ia dilalui semua ibu yang melahirkan anak.

Picture
Sumber foto: BHOnline

"Tiga hari pertama melahirkannya, perasaan saya begitu teruja. Ia pengalaman berharga dan baru buat saya. Dulu hidup berdua, kini sudah bertiga," katanya kepada Berita Harian.

Dalam pada itu, mengikut tradisi Cina, Suki akan berpantang sebulan sahaja, jadi Suki akan dapat membuat persembahan pada konsert ambang tahun baru di Putrajaya.


"Saya sepatutnya dijangka melahirkan anak pada 7 Disember tapi anak keluar tepat pada 1 Disember.

"Jadi saya dapat membuat persembahan sulung selepas bersalin untuk konsert ambang tahun baru di Putrajaya nanti."

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date



Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.



buttons=(Accept !) days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !